ركن المرأة شباب على طول امنياتى جرائد وصحف

الثلاثاء، مارس 16، 2010

الاميره & الثعلب

ذات يوم رأت الأميرة ليلى الثعلب خلف شجرة فسألته: هل انت الثعلب؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب خلف صخرة فسألته :هل انت الثعلب ؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب داخل مغارة فسألته : هل أنت الثعلب ؟ فقال لها: ايوا انا الزفت انا الهباب انا الطين .. سيبينى بقى اعرف اعمل حمام


صعيدى سافر امريكا و اشتغل على تاكسى و هو معدى قدام بار واحده لابسه مايو بكينى شاورتله فوقفلها و ركبت و قالتله عايزه اروح الحته كذا المهم قالها حاضر يافندم و طول ماهو سايق عمال يبصلها فى المراية فالست قالتله : اسكيوز مى انا عجبتك ولا انت اول مرة تركب معاك واحده لابسه بكينى ؟ قالها لا ده ولا ده انا بس نفسى اعرف هطلعيلى الاجره منين


بيقولك كان فى مسابقة اللى هيدخل يسرق اى حاجة من شقة الراجل العجوز وميحسش بيه هياخد مليون جنيه المهم الراجل العجوز كان عنده قطة دخل الامريكى يسرق وهو خارج وقع الكرسى فقال العجوز مين? رد عليه وقال نيووووو قال العجوز دى القطة مش مهم راح داخل الفرنسى يسرق وهو خارج وقع الكرسى فقال العجوز مين رد عليه وقال نيوووووو فقال العجو...ز دى القطة مش مهم دخل الصعيدى يسرق وهو خارج وقع الكرسى فقال العجوز مين قاله انا الجُطة


 
مرة واحد مصرى واتنين اصحابه سعودى وكويتى ماشين فى الغابة فالسعودى قال انا هصتاد ارنبين والكويتى قال وانا هصتاد حمامتين والمصرى قال انا بقى هصتاد نمرين .. فالسعودى اصتاد الارنبين والكويتى اصتاد الحمامتين والمصرى جه يصتاد النمرين معرفش .. فقال ليه كدة بس يارب وسند على شجرة كده فلقى نمر وراه فالمصرى اعد يجرى والنمر يجرى و...راه هو يجرى و النمر يجرى واره لغاية ماعدا على اصحابه فقالهم امسكو ده بسرعه عقبال ماجيب الثانى

ههههههههههههههه

أنشر الموضوع فى المفضلات الاجتماعية من هنا



Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Facebook Twitter

0 التعليقات:

القالب صمم بواسطة
 نرحب بكل الأفكار والمقترحات التجارية