ركن المرأة شباب على طول امنياتى جرائد وصحف

السبت، أغسطس 07، 2010

هتضحكوا .. ده شئ أجبارى



صباح الفل على المدونين  الجدعنين

بقالى كتير ما ضحكتكوش بس انا قعدت احوش فيهم طول الكام يوم اللى فاتت

 وجيبت لكم الحصالة ومليانة

نكت جامدة اوووووووووووووووووى

- مرة واحد راح يوكل محامى....... ‏لقاه صايم .

- واحد رمى يمين الطلاق على مراته ‏ماجاش فيها.

- كسلان دخل الامتحان وقع منه القلم .‏سلم الورقة فاضيه . 

- مرة واحد باع اللى وراه والى قدامه وا شترى اللى جنبه.

- بقرة جالها جفاف نزلت نيدو.

- ليه الخشب يتيم؟.......‏لأ نه مقطوع من شجرة.

- مرة 5 ‏دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة طلعوا مدينة نصر.

- طيب لية الصعيدي الصغير أذكي من الصعيدي الكبير؟

 لأنة مابقالوش كتير صعيدي.

- واحد بلديتنا كبر دماغه معرفش يخرجها من التيشرت.

- عربية كحيانة صاحبها سابها قدام بيت مهجور....‏ليه؟؟ ! ‏عاوزها تبقى عربية شبح .

- مره واحد عداه العيب اخد الي بعده.

- واحد خلقه ضاق اداه لأخوه الصغير.

- واحد مشغول اتجوز واحدة مشغولة خلفوا ولد مش فاضلهم.

- ‏مرة مدرس رياضيات خلف ولدين و استنتج التالت.

- واحدة اتجوزت واحد شخصيته مهزوزة . ‏ركبت له أريل.

- واحدة بلدياتنا قالت لجوزها قولى كلمه حلوه ، قال لها بسبوسه

قالت له يا اخى قولى كلمه تهزنى

، قال لها مرجيحه

قالت له قولى كلمه احس فيها انى مراتك قال لها انتى طالق

- خبير ارصاد جويه ... ‏اتجوز وخلف بنتين الكبرى 27 ‏والصغرى 13

- صعيدي جزمته اتقطعت خيطها وبعد أسبوع لقاها كويسه فك الخياطه

-ولد بيسأل أبوه:هي الحمير بتتجوز؟

 قاله :يا بني مبيتجوزش أصلاً غير الحميرولمؤاخذة

- واحدة سودة قوي ركبها عفريت حاولوا يطلعوه قالهم نفسي أطلع بس مش شايف.

- واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق

 كان حيموتني مرتين في حادثة قال لهاخلينا نديه فرصة ثالثة

- صعيدي قال لأبوه:

 رخصة السواجة خلصت يابوي قاله:من لفك في الشوارع طول النهار يابن الدزمة .

- مسطول صدم شرطي وموته

راح متصل بـ 122  وقالهم: أحب أبلغكم إنكم بقيتوا 121 .

- صعيدي قال لأبوه أنا عاوز موبايل قاللوا موافق بس تركب أخواتك معاك.

- محشش بيسأل محشش التعلب بيولد ولا بيبيض قاله التعلب مكار توقع منه أي حاجة

- مرة واحد وقف تاكسي و قاله : ‏فاضي ياسطى ؟؟؟قاله : ‏ايوه فاضي..

‏قاله: ‏طيب... تعالى اقعد معايا عالقهوة شوية !!

- ‏مره واحد ابنه طلع من الأوائل .......... شفروه!

- ثلاثة مساطيل قاعدين في سهرة

الأول : ‏أنا عندي فلوس أشتري بيها أمريكا الشمالية

الثاني : ‏وأنا عندي فلوس أشتري بيها أمريكا الشمالية و الجنوبية

الثالث : ‏و مين قالكم إني رح أبيع
 
أنشر الموضوع فى المفضلات الاجتماعية من هنا



Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Facebook Twitter

35 التعليقات:

باحث عن حب يقول...

طيب لية الصعيدي الصغير أذكي من الصعيدي الكبير؟


لأنة مابقالوش كتير صعيدي.

نكت جامده
طحن

عثل
يا مرمر

بلال عادل رجب. يقول...

هههههههههه
جميله جدا
هضحكوا يعنى هتضحكوا مع مدونة ابتسامات
مش هتقدر تقفل فمك من الضحك

ويكا يقول...

انا بعت كومنت بس الظاهر ما وصلش

بس انا مصر بقى ، وهكتبه تانى

عارفه
انا كنت داخل بسرعه كده اشوف ايه الاخبار لانى فى الشغل ، بس بصراحه ما قدرتش اسيبها الا ما اكملها للاخر

انا اساسا كنت ماسك نفسى بالعافيه ، وبالاخص لان فيها ناس بتدخل تمضى منى حاجات كل حبه وخايف اسيب نفسى يقولوا عليا اهبل.

بجد جميله واغلبها جديد

ربنا يبسطك ويبسطنا بيكى

Tarkieb يقول...

هههههههههه كلهم جمال ومحندقيين تحسي ان حمادة سلطان اللي بيقولهم ....هي ماكينة النكت دي شغالة في رمضان ولا ح تقفلى زي معظم البلوجات ههههههههه؟

ميشوو يقول...

هههههههههههههههههه اول دخول لمدونتك يامرمر

موتيني من الضحك,,ربنااا يسعدك ‏:‏)‏

أتنين حبيبين يقول...

ههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه

وربنا انتى حكايه
تعرفى لو الصاعيده عرفو باللى انتى بتعمليه ده هيولعوا فيكى نيهاهاهاهااااااااااااا

ضحكات شوريره
هههههههههههههههههههه

صباحك سكر

mrmr يقول...

حوده

انت اللى طبعك ذى عسل

ربنا يسعدك

وكل سنه وانت طيب

mrmr يقول...

قلب فارس الطيب

طبعا يا ابنى ده شئ اجبارى

حد واثق من نفسه

وبعدين اسمها مش هتقدر تقفل خشمه من الضحك

هعععععععع

شكرا لتواجدك اللى بيسعدنى

mrmr يقول...

ويكا

شكرا لاصرارك لارسال الكومنت

سعادتى لما بعرف ان حد ضحك قوى ويارب

تكون ضحك من قلبك

ربنا يبارك حياتك ويسعدك

mrmr يقول...

تراكيبووووووووا

سعيده جدا بتواجدك الدائم فى ابتسامات
ربنا ما يحرمنى منك

وانا اجى جنب حماده سلطان ايه

انا مش شايفه ان الماكينه دى هدفها يتعارض مع الصوم ابدا
ههههههههههه

ربنا يفرح قلبك وكل سنه وانت طيب
بكره ح انزل بوست جديد فى شباب على طول منتظراك

mrmr يقول...

ميشووووووو

اهلا بيكى يا قمر

ابتسامات نورت بوجودك يا جميل

والف الف سلامه انا عايزاكى تضحكى مش تموتى

ربنا يفرح قلبك ويسعدك
وكل سنه وانت طيبه
رمضان كريم

mrmr يقول...

توتا

متخافيش يا قمر

انا متحصنه كويس قووووى

انا عايشه وسط عش الدبابير

صباحك ذى العسل وبلاش القشطه لحسن خلاص ابتدينا صيام

ربنا يسعد قلبك

أتنين حبيبين يقول...

مرمر

حبيبتى ليه مش رديتى على الاسئله
معلهش منتظره رودودك

مش تتأخرى ياقلبى

غير معرف يقول...

- واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق


كان حيموتني مرتين في حادثة قال لها خلينا نديه فرصة ثالثة

وانا بقول جوزى عايز يجيب سواق ليه
ههههههههههههههههيه
ههههههههههههههه
جامدين اوى المره دى
حلوووين
تسلم ايدك يا مرمر
مش باينه ليه
وحشتينى يا قمر

mrmr يقول...

حبى الجميل
اطمنى خليه يجيبلك سواق
اللى قلبه جميل ذيك ما يتخفش عليه

ربنا يسعدكم ويفرح قلبك الجميل
كل سنه وانت طيبه

موجة يقول...

هههههههههههههههه
جامده مووووت يامرمر
والا بتاعت :
واحدة بلدياتنا قالت لجوزها قولى كلمه حلوه ، قال لها بسبوسه
قالت له يا اخى قولى كلمه تهزنى
، قال لها مرجيحه
قالت له قولى كلمه احس فيها انى مراتك قال لها انتى طالق
جامده موووت

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

هههههههههه كل سنه وانتى طيبه يا قمرايا وتسلم ايديكى

جايدا العزيزي يقول...

ههههههههه

حلوة اووووووى النكت يا قلبى


كنت محتاجه اخرج من جو النكد


دايما هزورك علشان اضحك


تحياتى

mrmr يقول...

موجه
نورتينى يا قمر
شكرا لزيارتك
كل سنه وانت طيبه
رمضان كريم

mrmr يقول...

طوبه فضه وطوبه دهب
شكرا يا قمر على الزياره
ربنا يسعدك
اتمنى تكون ابتسماتى انهارده عجبتك
كل سنه وانتى طيبه

mrmr يقول...

جايدا العزيزي

ابتسامات كلها تحت امرك يا قمر

شكرا لمرورك

وربنا يسعد اوقاتك

فتــافيت (رحاب الخضري) يقول...

ههههههههههههههههههههههههههه

عجبوني اوي

خاصة بتاعة الصعيدي الصغير :)))

عسسسسل يا مرمر

صباحك فل

mrmr يقول...

فتافيت

اهلا بيكى يا قمر

الله يعسل اهلك يا جميل

منوره

ابتسامات كلها بين ايديكى

كل سنه وانتى طيبه

رمضان كريم

صباحك قشطه بالمربى

♥♥ سكنـــ روحي ــت♥♥ يقول...

هههههههههههههههههههه

كتير حلوين
تسلمي

اللهم يبلغكى رمضان بالخير

mrmr يقول...

سكنت روحى
منورانى ديما يا قمر
كل سنه وانت بخير
رمضان كريم

-_- يقول...

هههههههههههههههههههههههههه


مش ممكن

رائعييييييييييييين جداااااااااااااااا

أبو فارس يقول...

كل عام وانت طيبه
تظحك لك الجنه
تحياتي

mrmr يقول...

شارم

اهلا بيك

ابتسامات نورت بيك

كل سنه وانت طيب

رمضان كريم

mrmr يقول...

ابو فارس الهمام

شكرا لزيارتك

ربنا يسعدك

كل سنه وانت طيب

شهرزاد يقول...

اهلا يا mrmr
رمضان كريم يا حبيبتي
انا زعلانة منك انت ما بتعلقيش على المدونة بس ولا يهمك علشان الابتسامة اللي بتمنحينا

mrmr يقول...

شهر زاد
كل سنه وانتى طيبه يا قمر
انا فعلا بازورك يا قمر بس انا مقصره فى التعليقات لكن ح تلاقينى عندك باستمرار
ربنا يسعدك

محمد التركى يقول...

السلام عليكم

جميل جدا النكت ديه
زوقك حلو جدا فى اختيار النكت

تسلمى
وكل سنه وانتى بالف خير
ورمضان كريم


محمد التركى

جوجو يقول...

هههههههههههه
جميلة جدا والله
كل سنة وانتى طيبة
تحياتى

mrmr يقول...

محمد التركى

ده من ذوقك بس

وحضرتك بالف صحه وعافيه

رمضان كريم

mrmr يقول...

جوجو

نورتى يا قمر

وانت بالف هناااا وصحه وسعاده

رمضان كريم

القالب صمم بواسطة
 نرحب بكل الأفكار والمقترحات التجارية