ركن المرأة شباب على طول امنياتى جرائد وصحف

الجمعة، فبراير 12، 2010

مسطووووول


واحد مسطول فى السطح عمال يضرب فى الفرخة...واحد شافو قالوة ياعم حرام كدة...المسطول قالوة ياعم كل يوم بيض بيض مفيش جبنة خالص

&&&

ثلاتة مساطيل واحد بيقول للتانى ولا يامحمد تعرف انا لو معايا فلوس كنت اشتريت نص الكرة الارضية التانى قالو وانا لو معايا فلوس كنت اشتريت النص التانى التالت رد وقلهم ...ومين قلكم ان انا حبيعلكم اصلا

&&&

واحد مسطول بيقول لواحد مسطول...هو يوم الخميس يوافق24 قالو ..
لو ضغطوا علية يوافق

&&&

واحد مسطول بيفتح التلاجة ..لقى الجيلى بيتهز...قالو متخفش انا جى اجيب عصير

&&&

مره واحد ماشي في جنازة مراته قاعد يضحك فالناس بتقوله انت بتضحك علي ايه قال لهم اصل بقالي 30سنه متجوزها اول مره اعرف هي رايحة فين

&&&

شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده

&&&

واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش.....

&&&

مدرس حساب سأل طالب لو كان علي أبوك دين 1000جنيه و مطلوب انه يسدده علي 10 أقساط ها يدفع كام في كل قسط؟ رد الولد مش هايدفع ولا مليم ... فقال المدرس : اقعد يابني ده انت مش فاهم الدرس كويس... فرد الولد : ده انت إللي مش فاهم بابا كويس يا أستاذ.....

&&&

مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهرباء

&&&

الابن:بتعمل اية يا بابا؟؟ الاب: بكتب جواب لعمك...... الابن:هو انت بتعرف تكتب؟؟!!! الاب:يعني هو عمك اللي بيعرف يقرا.....

 
أنشر الموضوع فى المفضلات الاجتماعية من هنا



Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Facebook Twitter

0 التعليقات:

القالب صمم بواسطة
 نرحب بكل الأفكار والمقترحات التجارية