ركن المرأة شباب على طول امنياتى جرائد وصحف

الأربعاء، فبراير 24، 2010

غبااااااااااااااااء × غبااااااااااااااااء






غبي يسأل صديقه: هل عمرو دياب من أقرباء محمد فؤاد؟ أجاب الأخر لا

على الإطلاق إنه تشابه أسماء فقط .

&&&
 
سألوا أبله: ما هي أفضل طريقة لصيد أرنب؟ أجاب: تقليد صوت جزرة.


&&&


مرة واحد عصبي عايز يحكى لمراته شئ غريب حصلوا ..

قالها أنا عايزا أقولك على حاجة غريبة حصلتلى بس أنا مش كذاب

أنتي الكذابة و قحة و كل عيلتيك و انتي طالق


&&&


في واحد قال لـ صديقة سمعت آخر خبر ...... قال صديقة : وشو الخبر .....

 قال: حفار القبور مات ........ صديقه قال: من حفر حفرة لاْخية وقع فيها


&&&


مرة اتنين أغبيه عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني.... فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول قاله انت هتصدعنى ليه... خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض


&&&


مره واحد نفسه يشرب لبن راح فتح التلاجه وجاب علبة اللبن

لقى مدة الصالحيه منتهيه ..........زور التاريخ وشرب اللبن



&&&


إثنين أغبية دخلوا على كلية الطب .. واحد طلع محاسب والثاني محامي


&&&


في واحد غبى اتصل بالإطفاء و قال إيه إذا ما في حريق ما منشوفكن



&&&



مرة واحد راح يجوز فقابل ابو العروسة فقاله ابو العروسة انا مهر ابنتى

ما يقلش عن عشر تلاف جنيه فرد العريس و قاله : ليه ده انا معروض عليه واحده بالفين

و حامل كمان.

 
أنشر الموضوع فى المفضلات الاجتماعية من هنا



Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Facebook Twitter

0 التعليقات:

القالب صمم بواسطة
 نرحب بكل الأفكار والمقترحات التجارية