ركن المرأة شباب على طول امنياتى جرائد وصحف

السبت، فبراير 20، 2010

الأغبياء





مرة واحد واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة

ويقفلة تانى جه صاحبه و قاله ليه كدة قاله اموت واعرف مين بيطفى النور من جوة

 
***


واحد غبى راح لواحد بياع تيليفزيونات بيسأله عندك تليفزيونات

ملونة البياع قال له ايوه راح قايله

 ادينى واحد أخضر


***



أغبيه راحوا يلعبوا بلياردو، واحد منهم وقف فوق الطرابيزة

وقال لهم انا الجوووون


***



غبي داخل سينما لقى مكتوب ممنوع الدخول لأقل من 18 راح جاب 17 واحد



***



واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه

قبل الموت قال نفسي أشرب  قالوا له قوم أشرب

 قال لسه حقوم اردم اردم


***



اتنين راكبين القطر المكيف ... الأول بيقول : أنا بردان من التكييف

التانى قال له : و انا عبدالله من المنصورة.....!


***


واحد رجع من السفر لقى الشقه مليانه صراصير .... غير قفل الباب


***



مره واحد غبى لقي المصباح السحري العفريت ساله شبيك لبيك عايز ايه قالو عايز

كوبري يوصل بين فرنسا و السعوديه قاله العفريت لا ده طلب صعب اوي قاله خلاص

عايز ابن عمي الي في الجامعه الامريكيه ينجح قال العفريت للسعودي عايز الكوبري

رايح ولا جاي ولا في الاتجاهين


***


مرة واحد كان هيتعدم فاول ما حطوا الحبل على رقبته

قعد يزعق شالوا الحبل وسالوه مالك

 قالهم اخص عليكوا كنت هتخنق


***


مرة واحد غبى لقى عشرة جنية على الارض خدها وحط خمستين



أنشر الموضوع فى المفضلات الاجتماعية من هنا



Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Facebook Twitter

0 التعليقات:

القالب صمم بواسطة
 نرحب بكل الأفكار والمقترحات التجارية